Η Alpha Bank Α.Ε. χρησιμοποιεί στις ιστοσελίδες της “cookies” προκειμένου να προσφέρει ένα ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στις ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των “cookies”. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να ανατρέξετε στους Όρους Χρήσεως, στην παράγραφο Πολιτική για Cookies.

FAQ ΠΕΛΑΤΩΝ

Τι είναι το Dine Athens Restaurant Week; Πότε ξεκινάει/τελειώνει;
Πρόκειται για έναν διεθνώς αναγνωρισμένο θεσμό που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά από το Diners Club & την Alpha Bank από την 1η έως την 12η Φεβρουαρίου 2017. Μάθετε περισσότερα εδώ
Ποιά είναι η διαδικασία κράτησης;
Επισκεφθείτε το www.dineathens.gr. Εναλλακτικά κάνετε την κράτησή σας τηλεφωνικά μέσω του e-table στο 211-311-5555 (Δευτέρα-Κυριακή 11:00 – 23:00). Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε την κράτησή σας απευθείας στο εστιατόριο.
Υπάρχει χρέωση για την κράτηση του εστιατορίου;
Η διαδικασία της κράτησης είναι εντελώς δωρεάν.
Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο τραπέζι;
Σε περίπτωση overbooking ή σε περίπτωση που για οποιοδήποτε άλλο λόγο δεν μπορεί να γίνει μια κράτηση, ο πελάτης ενημερώνεται σχετικά από το e-table.gr call center και του προτείνεται κάποια εναλλακτική πρόταση.
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης;
Μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε τις λεπτομέρειες της κράτησής σας από το προφίλ σας στο etable.gr και μέχρι την ώρα κράτησής σας εάν είναι νωρίτερα. Μετά την ώρα αυτή, ακύρωση ή οποιαδήποτε τροποποίηση μπορεί να γίνει μόνο σε τηλεφωνική συνεννόηση με το εστιατόριο.
Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ώρας και ατόμων στην κράτηση;
Φυσικά – και σε αυτή την περίπτωση απαιτείται η έγκαιρη ενημέρωση του εστιατορίου είτε απευθείας είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (211-311-5555)
Πώς αξιοποιείται η έκπτωση;
Απολαύστε τα ειδικά διαμορφωμένα μενού, σε εκπτωτικές τιμές των 15€ (αρχική τιμή: 20€), 30€ (αρχική τιμή 38€), 60€ (αρχική τιμή: 75€) ανά άτομο, με επιπλέον έκπτωση 10% αποκλειστικά για τα μέλη του Diners Club.
Γίνεται επιβεβαίωση της κράτησης;
Οι κρατήσεις γίνονται σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα των εστιατορίων. Η επιβεβαίωση της κράτησης γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορεί να γίνει μια κράτηση, ο πελάτης ενημερώνεται σχετικά από το e-table call center.
Είμαι κάτοχος κάρτας Diners Club. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να κάνω κράτηση;
Η διαδικασία της κράτησης ισχύει κανονικά και για τα μέλη του Diners Club μέσω του www.dineathens.gr ή τηλεφωνικά μέσω του e-table στο 211-311-5555. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα απευθείας τηλεφωνικής κράτησης στο εστιατόριο είτε ακόμα και στο χώρο του εστιατορίου όπου ο πελάτης αναφέρει ότι είναι κάτοχος κάρτας Diners Club και ελέγχεται η διαθεσιμότητα τραπεζιού.
Το event αφορά μόνο κατόχους της κάρτας Diners Club;
Για την κράτηση σας στα συμμετέχοντα εστιατόρια του Dine Athens, δεν χρειάζεται να είστε κάτοχος κάρτας Diners Club. Ειδικά για τα μέλη του Diners Club που θα χρησιμοποιήσουν την κάρτα τους, προσφέρεται επιπλέον έκπτωση 10%